Avem incredere in tine si te incurajam ca si tu sa ai incredere in noi! Permanent ne straduim sa fim la nivelul asteptarilor tale si vom face tot ce ne sta in putinta ca tu sa fii multumit. Insa este nevoie si de niste reguli scrise, asa ca mai jos ai aceste reguli. Pentru intrebari, nu ezita sa ne scrii. Iti multumim ca ne-ai vizitat, si te mai asteptam in magazinul nostru.
1. Metoda de livrare a produselor se face prin colete care se livreaza prin curier.
2. Clientul poate face plata pentru produse prin ramburs (plateste la primirea coletului), card de credit sau debit sau prin ordin de plata, in contul , deschis la
3. Anularea comenzilor: comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimitand un e-mail cu aceasta cerere, sau sunand la unul dintre numerele noastre de telefon.
4. Returnarea produselor: conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna in termen de 14 zile produsele. Se accepta pentru retur doar produsele nedesfacute, nedeteriorate. Cheltuielile de expeditie, cauzate de retur, sunt suportate de client conform legislatiei. Clientul va primi banii pe produsele returnate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea de catre noi a produselor returnate, prin transfer bancar.
5. Neridicarea coletelor: in cazul in care un client nu ridica coletul comandat din culpa sa, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decat cu plata in avans. Nu ne asumam responsabilitatea pentru situatiile in care coletul se intoarce la noi pentru ca adresa era gresita sau destinatarul nu si-a ridicat coletul. Obligatia clientului este de a trece adresa corecta in comanda si de a primi coletul expediat de catre noi. Returnarea sumei platite in avans se poate face la cererea expresa a clientului in scris, insa clientul este eligibil a primi suma ramasa dupa ce vom scadea cheltuielile legate de intoarcerea coletului (acestea fiind suportate de catre noi) si de comisioanele bancare. Raspunderea pentru expeditii apartine exclusiv firmei care face transportul. Noi ne asumam raspunderea pentru expeditii pana la preluarea acestora de catre firmele de expeditie. Orice reclamatie ulterioara cu privire la expeditie va fi facuta firmei de expeditie.
6. DEMO COMPANY NET SRL nu isi asuma raspunderea pentru coletele neridicate de client sau pentru coletele nelivrate datorita adresei gresite.
7. DEMO COMPANY NET SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile in functie de preturile de achizitie de la producatori, fara avizarea clientilor. Daca preturile afisate la unele produse nu sunt actualizate, in momentul in care clientul face o comanda la un astfel de produs, va fi intotdeauna instiintat inainte de procesarea comenzii in legatura cu pretul actualizat. Nici o comanda nu este trimisa catre client daca preturile afisate nu coincid cu preturile la zi, fara acordul clientului.
8. Confirmarea comenzilor efectuate online se face doar prin e-mail. Clientul are obligatia de a ne furniza o adresa de e-mail valida pentru a putea primi confirmarea comenzii. In caz contrar, clientul are la dispozitie posibilitatea de a face comanda telefonic.
9. Imaginile produselor afisate pe site sunt cu titlu de prezentare. Clientul va citi cu atentie descrierea produsului pentru a se asigura ca doreste sa comande produsul respectiv.
10. Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea si expedierea comenzilor, DEMO COMPANY NET SRL garanteaza confidentialitatea datelor clientilor.
11. Orice divergenta posibila intre DEMO COMPANY NET SRL si clienti se va rezolva pe cale amiabila, prin acordul partilor, iar daca partile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere. Daca nici prin mediere nu s-a ajuns la un consens, rezolvarea litigiului se va face in instanta, conform legilor in vigoare.
12. Documentul fiscal de plata este chitanta ramburs de la curier, chitanta care este emisa pe numele dvs. si pe care se specifica plata pentru firma noastra, DEMO COMPANY NET SRL. NU se emite bon fiscal. Conform Codului Fiscal, bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct intre parti, nu si in cazul trimiterilor prin corespondenta, cand o terta parte este implicata, respectiv firma de curierat care incaseaza banii.
13. Orice comanda efectuata pe https://val.famshop.ro, presupune automat faptul ca beneficiarul comenzii (sau clientul) este de acord cu termenii si conditiile expuse aici. Crearea unui cont pe https://val.famshop.ro, inseamna automat ca clientul este de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului , acest lucru avand valoare contractuala intre parti.